Deze blog

Op 9 januari 2012 begon ik deze blog. Een leuke manier om een dagboek van mijn creatieve uitspattingen bij te houden en die te delen met anderen. Veel kijkplezier, marianne.hauwelaert @gmail.com

zaterdag 21 januari 2012

Aan de slag voor Poekie

Elke maand komen mijn vriendinnen, schoonzussen en nichtjes bij mij thuis om wat te praten, te knutselen en te frutselen.
Op onze eerste bijeenkomst van dit jaar gingen we aan de slag voor Poekie.
Maar eerst had Naomi (mijn nichtje) nog schitterend nieuws.
Ze is zwanger!
Daar hebben we natuurlijk een glaasje op gedronken.


2 opmerkingen:

  1. Gezellig, samen Poekie-frutselen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Marianne, bedankt voor je reactie op mijn blogje, vond het superfijn van jou. 'k Zie dat jij ook heel creatief bezig blijft, ben ik blij om. En je maakt ook heel mooie dingen!!! Van mij ook de beste wensen voor het nieuwe jaar en heeeel veel knutselplezier.
    Groetjes, Corine

    BeantwoordenVerwijderen