Deze blog

Op 9 januari 2012 begon ik deze blog. Een leuke manier om een dagboek van mijn creatieve uitspattingen bij te houden en die te delen met anderen. Veel kijkplezier, marianne.hauwelaert @gmail.com

woensdag 25 januari 2012

Hobbyclub Ziekenzorg


Gisteren ben ik voor de eerste keer naar de hobbyclub van 'Ziekenzorg' geweest. Ik heb er enorm van genoten!
Allemaal oudere vrouwen aan de haak, brei, kaarten borduren, quilten, ...
echt veelzijdig.
Er zijn ook ouderen die liever kaarten of gewoon een gezellige babbel houden.
De organisatie draait volledig op vrijwilligers.
Om de twee jaar is er een verkoop van alle zelfgemaakte spulletjes ten voordele van 'ziekenzorg'. Met dit geld kan er dan bijvoorbeeld een busje gehuurd worden om de mensen die niet meer alleen hun huis uit kunnen of geen eigen vervoer meer hebben naar de hobbyclub te brengen of naar andere uitstapjes.
Mijn vriendin en ik werden er met open armen ontvangen. Ze konden wel wat nieuwe idee├źn en patroontjes gebruiken. Ik ben blij dat ik hen ook wat kan helpen en ook heel blij dat ik nu eindelijk zal kunnen kousen breien :-)  voor mij geen wegwerpkousen meer!
Voortaan zal je, bij 'hobbyclub ziekenzorg' bovenaan mijn blog, kunnen volgen wat voor moois we daar maken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten