Deze blog

Op 9 januari 2012 begon ik deze blog. Een leuke manier om een dagboek van mijn creatieve uitspattingen bij te houden en die te delen met anderen. Veel kijkplezier, marianne.hauwelaert @gmail.com

maandag 30 januari 2012

Een rokje, een sneeuwvrouwtje en een clown


Een sneeuwvrouwtje en een clown.
Je kan ze vinden bij  gratis brei- en haakpatronen



Een rokje met kabels voor mijn dochter Nathalie.
Hier heb ik geen patroon van, gewoon even uittellen en twee rechte stukken met kabels en boord breien.

2 opmerkingen:

  1. Hallo,

    Wij willen graag rok met kabels gaan breien, maar we krijgen de link niet geopend naar het patroon!

    Hartelijk groet,

    Sara Offermans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel leuk rokje ik ben er ook 1 aan het breien voor mijn kleindochter.

    Sara ik zal het je wel uitleggen maandag. Tante Riet

    BeantwoordenVerwijderen