Deze blog

Op 9 januari 2012 begon ik deze blog. Een leuke manier om een dagboek van mijn creatieve uitspattingen bij te houden en die te delen met anderen. Veel kijkplezier, marianne.hauwelaert @gmail.com

maandag 20 februari 2012

Eindelijk :-)

Eindelijk heb ik ze gekocht ...
een verstelbare paspop :-)
Dit stond al heel lang op mijn verlanglijstje. Nu heb ik ze aan mezelf geschonken voor mijn verjaardag :-)  Mijn knutselkamer is nu compleet.
Ik koos voor maatje 36 tot 42.
36-38 omdat dat de maat van mijn dochter is en ik dan extra gemotiveerd ben om mij tot maat 42 te beperken :-)

1 opmerking:

  1. Mooie paspop! Heb net dezelfde gehad 20 jaar geleden. Voorzichtig omspringen met de verstelbare knopjes, de mijne is daaraan kapot gegaan. Veel plezier ermee. Laat je creativiteit maar werken!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen