Deze blog

Op 9 januari 2012 begon ik deze blog. Een leuke manier om een dagboek van mijn creatieve uitspattingen bij te houden en die te delen met anderen. Veel kijkplezier, marianne.hauwelaert @gmail.com

zondag 28 oktober 2012

Poppetjes kermisattracties

Tijdens de tentoonstelling in het Belfort beloofde ik aan Jan Boyen dat ik hem zou helpen bij het maken van poppetjes om zijn kermis nog meer tot leven te brengen. Dit is al een begin, Leentje is ongeveer13 cm groot en zit ergens gezellig op een bank een rode kermis appel te eten. Ze zit al helemaal in mijn hoofd, nu haar nog uit de klei krijgen :-)



3 opmerkingen:

  1. Ben benieuwt hoor...

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er al veelbelovend uit.
    Erg benieuwd wat het wordt als het klaar is

    BeantwoordenVerwijderen