Deze blog

Op 9 januari 2012 begon ik deze blog. Een leuke manier om een dagboek van mijn creatieve uitspattingen bij te houden en die te delen met anderen. Veel kijkplezier, marianne.hauwelaert @gmail.com

zondag 18 november 2012

Engeltjes en een sjaal

12 december is het kerstmarkt in het rusthuis hier in de buurt, deze engeltjes zijn mijn bijdrage. Ik blijf ze mooi vinden en heel leuk om te maken.
HIER kan je het patroontje vinden (geen eigen patroon).


Voor mijn dochter maakte ik deze sjaal. Het idee vond ik bij Hesterscreaties die het dan weer op Lindevrouwsweb gezien had, daar staat ook een filmpje met uitleg hoe het moet. Als je begint kan je nog moeilijk stoppen, het haakt zo vlot en geeft een prachtig resultaat.


6 opmerkingen:

  1. wat een mooie kleuren heb je gebruikt voor de engeltjes ziet er leuk uit ook de sjaal is heel mooi geworden

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die engeltjes blijf ik echt superleuk en supermooi vinden.
    Nu vind ik het dubbel jammer dat ik niet kan langskomen met de kerstmarkt.
    De sjaal is ook erg mooi, en belangrijk, ziet er ook erg warm uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een leuke bende die engeltjes. En er is er eentje superblij met die mooie sjaal, dat zie je zo! Tof gedaan Janneke!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie engeltjes! Ik ben ook een col aan het breien. Zal binnenkort wel op mijn blog komen.

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb een vraagje voor u, heeft u het engeltje in een spiraal gehaakt?

    Groetjes Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Gerda,
      Ja hoor, ze zijn in één stuk volledig rond gehaakt.
      Hierboven bij de foto staat waar ik het patroontje gevonden heb. Het is niet zo moeilijk. Als je er eentje gemaakt hebt wil je er nog in alle kleurtjes. Veel plezier.

      Verwijderen