Deze blog

Op 9 januari 2012 begon ik deze blog. Een leuke manier om een dagboek van mijn creatieve uitspattingen bij te houden en die te delen met anderen. Veel kijkplezier, marianne.hauwelaert @gmail.com

woensdag 21 november 2012

Gehaakte kerstboom

Overal verschijnen ze... de gehaakte kerstbomen.
Ik zag er ééntje in krokodillensteek, die vond ik leuk.
Later zag ik in het filmpje op you tube dat ik mijn blaadjes te kort bijeen gehaakt had maar het is ook mooi :-)
Dus kijk ook naar het filmpje als je deze wil maken.
HIER kan je de uitleg vinden,
en HIER staan ook nog een paar leuke ideeën.


3 opmerkingen:

  1. Wat een superleuke kerstboom!
    Misschien moet ik me er ook maar eens aan wagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooi, mooi, mooi! En Leentje past er perfect bij! Ga ik ook eens bekijken en maak er misschien één voor mijn ouders! Die doen de moeite niet meer om een kerstboom te plaatsen. En dan hebben ze er ook één!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi! Ik zou hem in het groen maken... Maar dat is natuurlijk smaak en goesting...

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen