Deze blog

Op 9 januari 2012 begon ik deze blog. Een leuke manier om een dagboek van mijn creatieve uitspattingen bij te houden en die te delen met anderen. Veel kijkplezier, marianne.hauwelaert @gmail.com

zondag 2 december 2012

Een tweeling voor Kerstmis

Ik vind het altijd heel moeilijk om een foto te maken van mijn werkjes waar alles goed tot zijn recht komt, geen schaduwen, geen uitvergrotingen omdat je uit een bepaalde hoek de foto neemt. Toch wil ik jullie laten mee genieten van mijn kersttweeling. Geboetseerd met polymeerklei Living Doll en fimo.
Het zijn twee jongetjes, maar dat heb ik wat verstopt :-)



5 opmerkingen:

  1. Wat zijn ze lief en schattig... Heel mooi geboetseerd! Ik zou ze zo willen adopteren..

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn ze mooi Janneke! Weer goed gedaan! Proficiat.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw!!!
    Heel mooi gemaakt. Ze zijn echt zo schattig. Ik denk dat iedereen die wel direct in huis zou willen halen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mag ik die kopen? ik heb een bijzondere reden. Toe?

    BeantwoordenVerwijderen