Deze blog

Op 9 januari 2012 begon ik deze blog. Een leuke manier om een dagboek van mijn creatieve uitspattingen bij te houden en die te delen met anderen. Veel kijkplezier, marianne.hauwelaert @gmail.com

dinsdag 4 december 2012

Huisdier in de bloemetjes (2)

Ons tweede huisdier in de bloemetjes is onze valkparkiet Pipo. Ik weet niet precies hoe oud hij is. Pipo komt uit het  vogel en wilde dieren opvangcentrum in Merelbeke en woont nu ongeveer drie en een half jaar bij ons. Hij is heel tam en komt graag een graantje meepikken aan tafel. Als er iemand de kamer binnenkomt dan roept hij "hallo Pipo, hallo Pipo", net zolang tot hij even aandacht krijgt.



4 opmerkingen:

  1. Grappig vogeltje die Pipo! En geluk dat hij heeft dat hij zoveel liefde krijgt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Marianne,
    Wat leuk dat jij een layout van mij op dit blog gebruikt.
    Alleen heb ik even een tip voor jou.
    Jij gebruikt Sjabloon Watermark en niet Sjabloom MINIMA op je blog.
    Dus dan moet je het andere layout van mij op je blog gebruiken (die geschikt is voor alle andere layouts) en ook de andere header (kop).
    Probeer het maar eens, dan zul je zien dat het allemaal wat mooier staat dan dat het nu doet.
    Ik heb gelijk even van de gelegenheid gebruik gemaakt om op je blog hier rond te neusen en heb gezien dat jij geweldig mooie miniatuur mensjes maakt. PRACHTIG!!!!!

    Liefs, Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Grappig berichtje...

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen