Deze blog

Op 9 januari 2012 begon ik deze blog. Een leuke manier om een dagboek van mijn creatieve uitspattingen bij te houden en die te delen met anderen. Veel kijkplezier, marianne.hauwelaert @gmail.com

zaterdag 1 december 2012

Huisdier in de bloemetjes (1)

Voor het einde van het jaar wil ik hier elk van mijn huisdieren in de bloemetjes zetten. Ik wil hen bedanken voor hun gezelschap en onvoorwaardelijke liefde.
Ik begin met ons oudste diertje in huis, Prune.
Prune is een Australische prachtvink. Zijn vrouwtje heette Peach. Prune en Peach, omdat hij de kleuren van een pruim heeft en zij de kleuren van een Perzik had. Prune is ondertussen verlamd aan één pootje maar kan nog vliegen. Eten en drinken moet hij helaas op de grond doen omdat hij niet goed op een stokje kan blijven zitten. Prune is 12 jaar!
Bedankt Prune voor je prachtige pluimpjes en de zachte leuke melodietjes!



3 opmerkingen:

  1. Wat een lief idee.
    En wat een mooi diertje is je eerste huisdier dat je ons voorstelt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk, lief berichtje...

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoe vertederend!Jouw hartje klopt oprecht voor de diertjes, maar dat wist ik al!
    Ik vind de nieuwe look van je blog ook goed geslaagd! Wat een mooi gedichtje heb je geschreven. Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen