Deze blog

Op 9 januari 2012 begon ik deze blog. Een leuke manier om een dagboek van mijn creatieve uitspattingen bij te houden en die te delen met anderen. Veel kijkplezier, marianne.hauwelaert @gmail.com

woensdag 9 januari 2013

GIVE-AWAY!


Vandaag bestaat mijn blogje 1 jaar!
Daarom doe ik een give-away voor mijn volgers.
Ben je nog geen volger? Dan kan je dat altijd worden :-)
Laat mij weten of je graag meedoet.
Op 26 februari (mijn verjaardag) zal je hier de naam van de winnaar zien verschijnen.
Wat kan je winnen?
Een leuke verrassing, iets zelfgemaakt natuurlijk!

9 opmerkingen:

  1. Proficiat met je 1 jarig blogjubileum. En ook alvst met je verjaardag.Ik ben dol op verassingen dus ik doe graag mee aan je give away.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Proficiat met je blogverjaardag!
    Wow, je hebt op een jaar tijd wel al flink wat geplaatst dan, dacht eigenlijk dat je blog al veel langer bestond. En wat een hoop paga-views op zo een korte tijd.
    Proficiat.
    Nu, ik doe graag mee aan je give-away.
    Fijn dat je zoiets doet voor je volgers.

    Groetjes,
    Duimelijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. gelukkige blogverjaardag! als jij iets zelf maakt is het gegarandeerd heel mooi, dus daar wil ik dan wel kans op maken. liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. proficiat met je jarige blog !!!
    ik waag graag m'n kansje
    voor één van je prachtige kreaties

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met je blogverjaardag!!! Fijn dat ik je het voorbije jaar persoonlijk heb leren kennen! :)
    Het is steeds leuk om je nieuwe creaties hier te zien, want je bent 'n echte creatieve duizendpoot!

    Lieve groetjes, Saskia & Poekie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dag Marianne,

    Natuurlijk doe ik graag mee aan jouw give away. Een verrassing winnen is altijd leuk.
    Maar om op jouw berichtje terug te komen... gelukkig heeft iedereen gelijke kansen, en ik gun het evengoed aan gelijk wie hoor. Tegen dan is mijn geluksperiode waarschijnlijk allang voorbij...

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja ja een jaartje is snel om! En wat heb je al leuke dingen gemaakt in het voorbije jaar. het is ook altijd leuk om op je blog te komen kijken. Ook al zien we elkaar regelmatig toch wil ik ook graag meedoen aan je give-away als het mag. Want steeds weer ben ik benieuwd wat er allemaal in dat kopje van jou zit en gaat uitkomen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo inderdaad, een jaar stelt niets voor. Van een anonieme spiekster (haha) naar een officiele blogvolger, speciaal voor jou blogverjaardag! (maar ook omdat deze blog gewoon te leuk is om over te slaan!). Ik hou wel van verrassingen, en al helemaal als ze zelfgemaakt zijn, dus had ik ook graag een poging willen wagen om mee te doen.

    Hopelijk dat wij nog heel veel jaar van jou en je blog mogen genieten!

    BeantwoordenVerwijderen