Deze blog

Op 9 januari 2012 begon ik deze blog. Een leuke manier om een dagboek van mijn creatieve uitspattingen bij te houden en die te delen met anderen. Veel kijkplezier, marianne.hauwelaert @gmail.com

donderdag 28 februari 2013

Op stap met Froufrouke

Froufrouke is de superlieve hond van onze paspop Janet.
Samen maken zij deel uit van één van de projecten voor de tentoonstelling in het Belfort van Aalst (26 april tot 5 mei), een project waar ik samen met mijn vriendin Frieda aan werk.
Nieuwsgierig? Blijf volgen :-)


4 opmerkingen:

  1. Wat een schatje!!!
    Erg mooi, ik ben alvast erg benieuwd naar de rest.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Froufrouke ziet er alvast supertof uit, hihi!! En we zijn benieuwd naar meer!!!

    Lieve groetjes, Saskia & Poekie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Natuurlijk blijf ik volgen... Ik wil niets missen hoor!

    Groetjes
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen