Deze blog

Op 9 januari 2012 begon ik deze blog. Een leuke manier om een dagboek van mijn creatieve uitspattingen bij te houden en die te delen met anderen. Veel kijkplezier, marianne.hauwelaert @gmail.com

zondag 21 april 2013

Sleutelsloebers

Samen met mijn vriendin Frieda zet ik mij in om het  vogel en wilde dieren opvangcentrum Merelbeke te helpen. Dit doen wij onder andere door sleutelhangers te maken en te verkopen.
Zo werden deze leuke poppetjes hieronder geboren, mijn dochter gaf ze de naam Sleutelsloebers.



Wil jij ook gewonde en zieke dieren helpen?
Maak dan voor hen een leuke sleutelhanger.


7 opmerkingen:

  1. Hihi, wat 'n leuke Sloebers! :)
    En je one-stroke-kaart vind ik prachtig! En dan nog zo'n mooi elfje... Ja, je bent weer supercreatief bezig geweest!!! Mooi, mooi!!

    Lieve groetjes van Saskia & Poekie
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lieve, kleine, grappige dingetjes zijn het.
    En dan nog voor het goede doel ook

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Origineel,'t zien er echte sloebertjes uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke sloebertjes!

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wieha! ik ben de gelukkige eigenaar van een groen liefig sleutelsloebertje met de wijze naam: PIM :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wieha! ik ben de gelukkige eigenaar van een groen liefig sleutelsloebertje met de wijze naam: PIM :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Pim, mijn liefige groene sleutelsloeber, heeft van m'n naaibak een super gesjellige thuis gemaakt. Tijdens zijn opruimronde kwam hij allemaal kleine lapjes stof tegen en hij dacht ineens aan de handen die hem gemaakt hebben... vanaf welke grote kunnen zijn 'maakhanden' iets doen met een stukje stof voor sjattige elfjes uit de kou te helpen? :)
    groeties!

    BeantwoordenVerwijderen