Deze blog

Op 9 januari 2012 begon ik deze blog. Een leuke manier om een dagboek van mijn creatieve uitspattingen bij te houden en die te delen met anderen. Veel kijkplezier, marianne.hauwelaert @gmail.com

zaterdag 27 april 2013

Van 27 april tot en met 5 mei tentoonstelling in het belfort van Aalst

 Meer info over de tentoonstelling kan je HIER vinden.

Een paar foto's van onze haak- en breihoek.
Onze kijkjas, daar is heel wat op te zien. Niet alleen kinderen vinden het leuk om op zoektocht te gaan, ook volwassenen lopen met een brede glimlach rond onze pop. Iedereen kan bij ons aan tafel komen zitten en gezellig mee breien of haken.









Ons recyclage tafereel.
Legt uit hoe je van een conservenblik nog iets leuks kan maken.
De mannetjes zijn zelfgemaakt en bewerkt met powertex, ze kregen elk ook nog een leuk gehaakt hoedje.



Onze stand voor het vogel en wilde dieren opvangcentrum Merelbeke.


2 opmerkingen:

  1. Mooie tentoonstelling en zeer zeker een bezoekje waard!
    Al heb ik misschien iets teveel gebabbeld en iets te weinig gekeken, want een paar dingen zijn mij precies ontgaan...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie tentoonstelling weer! Die jas is echt een blikvanger. Mooi gedaan. Die zwarte mannetjes vond ik zeer mooi. Vooral door die mooie groene hoedjes zien ze er zo speciaal uit. Eigenlijk is heel jullie stand prachtig!!!
    Was een aangenaam weerzien ook. Ook de ontmoeting met Duimelijntje. Zeker voor herhaling vatbaar. Nog veel succes deze week!

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen