Deze blog

Op 9 januari 2012 begon ik deze blog. Een leuke manier om een dagboek van mijn creatieve uitspattingen bij te houden en die te delen met anderen. Veel kijkplezier, marianne.hauwelaert @gmail.com

maandag 6 mei 2013

Lieve blogvriendinnen

De tentoonstelling was een succes. Er was veel interesse van jong en oud voor ons haak/brei café. De verkoop van sleutelhangers en knuffels voor het vogel en wilde dieren opvangcentrum Merelbeke was echt een meevaller, we kunnen maar liefst 200 euro aan het opvangcentrum schenken!
Het geeft moed om door te gaan met sleutelhanger en knuffels te maken :-)

Het bezoekje van 2 lieve blogvriendinnen aan de tentoonstelling heeft mij echt veel plezier gedaan. Nu dat alles weer netjes op zijn plaats staat thuis kan ik eindelijk laten zien wat voor leuks ik van hen kreeg.
Van Duimelijntje kreeg ik een hele mooie geborduurde kaart en van Jeanine een zelfgemaakt boekje van zelfgeschept papier.

BEDANKT LIEVE DAMES!


3 opmerkingen:

  1. Mooi hoor, leuk ook dat je zoveel op gehaald hebt voor het goed doel, goed bezig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, jullie hebben wel veel centjes opgehaald voor de vogeltjes.
    Je hebt nog een kaartje van me te goed... Kan wel even duren...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het bezoekje was een gezellig onderonsje. Leuk zo 4 blogmadammen samen... Zeker voor herhaling vatbaar.

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen