Deze blog

Op 9 januari 2012 begon ik deze blog. Een leuke manier om een dagboek van mijn creatieve uitspattingen bij te houden en die te delen met anderen. Veel kijkplezier, marianne.hauwelaert @gmail.com

donderdag 20 juni 2013

In mijn atelier

Jean-Jaques, die is klaar. Hij zit al vrolijk te wuiven naar iedereen die voorbij komt, echt een aardig manneke.
Eén van mijn katvrouwen krijgt al streken en wil hem aanvallen, ze denkt waarschijnlijk dat hij haar vriendinnetje, die rustig ligt te slapen, iets wil doen.
Achteraan ligt Trollo op zijn rug lekker te drogen, ik hou mijn hart al vast voor wanneer hij af is, want trollen zitten altijd klaar om de boel op stelten te zetten. Voor ik slapen ga trek ik de deur van mijn atelier toch maar dicht, stel je voor dat één van mijn maaksels op stap wil ...  Ik kan ze echt niet missen ...  zonder hen kom ik de droomwereld niet in ...  en zonder mijn droomwereld kan ik niet creëren ...  Dus zorg ik maar goed voor hen zodat ze mij vertrouwen en de deur naar de droomwereld steeds voor mij open staat.



2 opmerkingen:

  1. mooi gedaan doe zo voort
    papa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hihi, ik wens je zoete dromen toe, met veel avontuur,dan zien wij mooie dingen passeren op je blog!

    BeantwoordenVerwijderen