Deze blog

Op 9 januari 2012 begon ik deze blog. Een leuke manier om een dagboek van mijn creatieve uitspattingen bij te houden en die te delen met anderen. Veel kijkplezier, marianne.hauwelaert @gmail.com

zondag 30 juni 2013

Niet te doen !

Had ik het niet gedacht ... Trolo is nog maar net klaar en hij doet mij al schrikken ... springt hij toch ineens voor het raam zeker  !
Ik gil het uit ... zo hard, dat zelfs de buren komen kijken.
Trolo hangt daar met een brede glimlach op zijn mond, de deugeniet.
Ik moet hem echt wel goed in het oog houden hoor, maar ja, dat moeten we er bij nemen zeker, trolletjes zijn nu éénmaal zo.



5 opmerkingen:

  1. Leuk zo een deugniet in huis!!! Je zal je zeker niet meer vervelen. Wie weet brengt hij jou veel inspiratie... Dat zou pas plezant zijn hé!

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een toffe gast! Ik val vooral voor zijn mooi oogjes en tandjes !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een toffe gast! Ik val vooral voor zijn mooi oogjes en tandjes !

    BeantwoordenVerwijderen