Deze blog

Op 9 januari 2012 begon ik deze blog. Een leuke manier om een dagboek van mijn creatieve uitspattingen bij te houden en die te delen met anderen. Veel kijkplezier, marianne.hauwelaert @gmail.com

zondag 2 juni 2013

Schilderijtje en Afrikaanse bloemen

Mijn eerste schilderijtje met de techniek one stroke painting is een feit.
Er kan natuurlijk nog heel wat aan verbeteren maar toch ben ik al heel blij.
Het heeft dan ook een heel speciaal plaatsje gekregen.




Ondertussen ben ik ook wat verzot op het maken van Afrikaanse bloemen.
Zo leuk om te doen! Ik kan gewoon niet stoppen en wil ze nu in alle kleurtjes. Wat ik er daarna mee zal doen?
Dat is voor jullie en voor mij een verrassing :-)

Dit is mijn eerste proeflapje.




3 opmerkingen:

  1. Mooi!
    Zowel het schilderijtje als het haakwerk.
    Als dit een eerste probeersel is, dan zullen de volgende zeker heel erg mooi worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt met de Afrikaanse bloemetjes een mooi geheel gemaakt. Je schilderijtje vind ik heel goed geslaagd. Je kleuren en compositie zijn goed gekozen en de techniek is al heel goed gelukt. Dit is een begin van nog veel beter worden! Succes hiermee.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Is zeker geslaagd, jouw eerste schilderijtje. Is een speciaal plaatsje waard.

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen