Deze blog

Op 9 januari 2012 begon ik deze blog. Een leuke manier om een dagboek van mijn creatieve uitspattingen bij te houden en die te delen met anderen. Veel kijkplezier, marianne.hauwelaert @gmail.com

donderdag 22 augustus 2013

Namiddag vrije tijd

Zondag 1 september vanaf 10 uur - op de speelplaats van De Zonnebloem - Dorp 15 - Meldert. Tal van activiteiten zullen er te bekijken vallen : hondenschool, judoschool, vogelvereniging, cactusclub, vinkenvereniging, miniatuurkermis, serviettentechniek, juwelen, powertex, handwerk, aquarellen, wenskaarten, modeltreinen, balboogtornooi, wijnmakersgilde en natuurlijk zullen mijn vriendin Frieda en ik ook aanwezig zijn. We gaan weer spulletjes verkopen ten voordele van het vogel en wilde dieren opvangcentrum merelbeke
Ik probeer alvast nog een paar nieuwe knuffels te maken.


1 opmerking:

  1. Wat leuk ziet dat eruit.
    Jammer dat ik niet een keer kan langskomen...

    BeantwoordenVerwijderen