Deze blog

Op 9 januari 2012 begon ik deze blog. Een leuke manier om een dagboek van mijn creatieve uitspattingen bij te houden en die te delen met anderen. Veel kijkplezier, marianne.hauwelaert @gmail.com

donderdag 12 september 2013

Boetseren op de voorgrond

Veel te lang was het geleden, maar nu staat het weer op nummer één : boetseren. Een tijdje geleden was ik begonnen met het frame voor mijn katvrouwen. Een voorbeeld heb ik niet, ik doe het gewoon zoals ik ze zie in mijn hoofd. Ze moeten schattig zijn maar ook een beetje kattig, een beetje vals, een beetje beestachtig ...
Dit is wat ik er van gemaakt heb, nu nog haar pels ...





3 opmerkingen:

  1. Ze ziet er best mooi, kattig en vals uit... En echte katvrouw dus. Ben benieuwt naar het eindresultaat.

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, ik ben al benieuwd naar haar pels!

    BeantwoordenVerwijderen