Deze blog

Op 9 januari 2012 begon ik deze blog. Een leuke manier om een dagboek van mijn creatieve uitspattingen bij te houden en die te delen met anderen. Veel kijkplezier, marianne.hauwelaert @gmail.com

maandag 23 september 2013

Katvrouw klaar

Mijn katvrouw is klaar. Het was een hele klus om al dat haar te plakken maar ik vind het goed gelukt.

Wanneer ik mijn atelier binnenkwam was het wel even schrikken toen ik zag wat mijn tweede katachtige wilde doen.


Gelukkig was het niet wat ik dacht.






5 opmerkingen:

  1. Gewoon prachtig! Maar je zal ze moeten temmen.:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Magnifiek!
    Wat echt ook. Wauw, echt super mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi!
    Ze ligt zo rustig te slapen. Maar die nieuwe zal je inderdaad nog moeten temmen...


    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen