Deze blog

Op 9 januari 2012 begon ik deze blog. Een leuke manier om een dagboek van mijn creatieve uitspattingen bij te houden en die te delen met anderen. Veel kijkplezier, marianne.hauwelaert @gmail.com

donderdag 24 oktober 2013

Even weer boetseren

Gisteren ben ik begonnen met de afwerking van mijn zwanger koppeltje.
Eerst werken we mama haar haren verder af. Daarna haar armen en benen en daarna is papa aan de beurt.
Mama heeft een doorzichtige buik waar later licht zal in branden zodat je de baby kan zien zitten. Papa en mama worden gemaakt van zelfhardende klei en het baby'tje is gemaakt van polymerklei. Om te weten hoe ik dit verder ga afwerken zal je af en toe eens moeten komen piepen.


3 opmerkingen:

  1. Laat je gaan, dan wordt het weer super en zeker origineel! Want dat is het nu al. Knuffel, Feeke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat wordt een heel mooi pronkstuk. Ben eigenlijk nu al benieuwt naar het eindresultaat...

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen