Deze blog

Op 9 januari 2012 begon ik deze blog. Een leuke manier om een dagboek van mijn creatieve uitspattingen bij te houden en die te delen met anderen. Veel kijkplezier, marianne.hauwelaert @gmail.com

maandag 16 december 2013

Tamboer majoor klaar

Een tijdje geleden beloofde ik aan mijn goede vriend Jan dat ik voor zijn miniatuurkermis majoretten zou maken. De tamboer majoor is klaar.
Ze is 13 cm hoog en gemaakt uit polymeer klei. Daarna is ze geschilderd met acrylverf en kreeg ze een mooie bos golvend haar.






5 opmerkingen:

  1. Weer een mooie aanwinst voor Jan zijn kermis.

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zeer mooi.
    Mysterieus dat de eerste foto een rugaanzicht is, ik was direct benieuwd om te komen kijken toen ik die foto zag.
    Knap gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen