Deze blog

Op 9 januari 2012 begon ik deze blog. Een leuke manier om een dagboek van mijn creatieve uitspattingen bij te houden en die te delen met anderen. Veel kijkplezier, marianne.hauwelaert @gmail.com

donderdag 1 mei 2014

Zin in iets groter


Een grote pop, daar heb ik nu echt zin in. Ze zal 64 cm groot zijn en de eerste van een reeks poppen die ik wil maken. Haar hoofd is klaar, het frame voor haar lichaam ook, nu nog de klei (polymeerklei). Eigenlijk ben ik zelf benieuwd hoe dit verder gaat  :-)





2 opmerkingen:

  1. Nu maak je ons wel benieuwd Marianne, grote poppen maken heeft ook zijn charmes, heb dat ook nog gedaan .
    groetjes,
    Simonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Amai, wat is dat gezichtje al mooi! Nog goed verder gewerkt zie ik.Je gouden vingers zijn weer goed bezig!

    BeantwoordenVerwijderen