Deze blog

Op 9 januari 2012 begon ik deze blog. Een leuke manier om een dagboek van mijn creatieve uitspattingen bij te houden en die te delen met anderen. Veel kijkplezier, marianne.hauwelaert @gmail.com

zondag 14 september 2014

Breiringen

Gisteren kocht ik een set breiringen bij Axion. Ik had er al veel over gehoord maar was er nog niet toe gekomen om er te kopen en eens te kijken wat je daar nu allemaal mee kan doen. Je kan er heel gemakkelijk mutsen en sjaals mee maken, sokken is ook een mogelijkheid. Ik begin met een eenvoudige muts.


3 opmerkingen:

  1. Veel plezier met deze nieuwe uitdaging!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hopelijk heb je der veel plezier aan!
    Veel succes alvast

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ben benieuwt wat je er allemaal gaat mee maken...

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen